středa 23. srpna 2017

přespání

šla jsem jim naproti k autobusu
vysmátá, nadšená slunkem, ve sluchátkách UDG

nákup v trafice
"dobrý den, prosím vás tři šňupací tabáky."
pohled paní stál za všechny prachy
smála se mi
no kdo taky kupuje tři šňupáky, žejo

nákup jídla v Penny taky fajn
slevy, viďte
ovocné pivo
a bílý rum vonící jako perníčky

zakempení u ohně s vodnicí
opožděné narozeninové víno
slaďoučké
jezení hermelínu lžičkou
poslouchání starejch písniček
podivné náhody
celozrná houska se šlehačkou
šňupák





lezení na cizí střechu, co se kejvala ze strany na stranu, když jsme na ní tančily
lezení na cizí vrbu
"hele tam maj ale alarm. a támhle taky, ne?"
"tak tam něco hodíme a uvidíme"
pozorování města a hvězd na kopci v ohradě pro ovce
klouzání se po trávě

debaty o volbách, oddílu, budoucí rodině, o holkách, o depresivních obdobích i o spodním prádle

ležení ve spacáku a kouření vodnice
solení slanejch arašídů
vonná svíčka
a rododendron Pepa

ranní slunce
káva, croissant a šlehačka
klid a mír a ticho


"já jsem vždycky hrozně chtěla takový to že ráno brzo vstanu a pujdu si pro čerstvý křupavý pečivo k snídani.. problém ale je, že nemam ráda, když jím pečivo."

cesta na vlak
pan Kdosi, který vyhrožoval, že nás buď přeřízne právě projíždějící vlak, před kterým jsme utíkaly, a nebo on
tak nevím tedy

cesta zpátky se sluchátkama v uších
pořád UDG
sprcha a teplý čaj

jsem vlastně hrozně štastnej člověk

Žádné komentáře:

Okomentovat