neděle 23. dubna 2017

důležitost všech lidí

už dva dny přemýšlím
mám takový zvláštní pocit

"I mě?"
ano, chci obejmout i tebe, samozřejmě
protože i ty jsi součástí toho všeho štěstí

proč mám špatný pocit?
nejspíš zase úplně zbytečně, jenom se nějak moc vciťuju do lidí
a nejspíš špatně
ale

jak se asi cítila ona?
jak se cítí člověk, jehož dívka se baví s partou lidí a on tam jenom tak stojí v koutě a nemá co říct, protože kvůli němu ti lidé nepřišli?
nevím
ale vím, že bych tam chtěla jít znovu a říct jí tolik věcí, protože ona je prostě taky důležitá
ANO SAKRA!

v tu chvíli asi nikomu tak důležitá nepřišla
ale každý jsme důležitý
a nikdo není důležitější, než kdo jiný
jen jsme každý důležitý jinak

a já chci jenom říct, že i když se to ona nikdy nedozví, že momentálně je pro mě ohromně důležitá a že jsem najednou za všechny hezký věci vděčna jí
i když je to vlastně naprostá blbost a nevim proč
prostě jsem se tak rozhodla
whatever
můžu si najít důvod, proč být vděčná za něčí existenci, jaký chci
ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat