pondělí 24. dubna 2017

jsme jedno nekonečné slunce ☼

potřebujeme se přes to všechno všichni dostat
strašně moc bych chtěla všem pomoct, ačkoli by asi spíš měl pomoct někdo mně
whatever

řekla jsem jí, jak moc jsem vděčná za její pozitivní přístup a sebelásku
protože vážně lidi
copak vám nepřijde, jako by teď byla deprese děsně v modě?
no mně jo
takže víc pozitivních lidí

protože jsme slunce, my všichni
ohromné množství teplé žluté barvy
a zářivě zelených rostlin
kvetoucích stromů
to všechno je Bůh
to všechno jsme my
černý čaj
a jasmínový čaj s mangem, Verunko
staré knížky v antikvariátu
jahodové pikniky pod Petřínskou rozhlednou
mini výstavy umění překrásných dívek
indiánské písně
známé názvy stanic metra v cizích zemích
sněhové bouře za slunečního svitu
svítání
povznesená nálada z poslechu písní
a příjemná nervozita z milých setkání
celý vesmír
...
a kotel letní dýňové polévky k tomu!
(ok, teď mě nikdo nebude brát vážně)

https://www.youtube.com/watch?v=mMg7UKYYA6Q

1 komentář: