čtvrtek 3. března 2016

Vypadni z mojí hlavy!

Jsem hnusná jen když jsem nešťastná
A to je přesně v tu chvíli, kdy mi dojde, že takhle mi to prostě nestačí
Je to jak to je
Nemusíme to okecávat

Napíše mi sem někdo konečně něco?
Ne

Kdybych některý třídeňák využila k útěku, začali by mě hledat až po třech dnech
Tak jo
Začínám o tom dost vážně uvažovat
Bože
Přála bych si nemít tak silnou touhu utéct
Ale vyřešilo by se tím něco?
Přála bych si nic necítit
Vůbec nic

Čekal tam.. Seděl si tam a čekal.. No běž si za ní tyvole, běž za ní a žijte spolu šťastně až do smrti.. Stejně o tebe nikdo nestojí..

Nevím kde se ve mně během jedné vteřiny vzalo tolik nenávisti
Co by mi pomohlo?
Protože mluvit nepomáhá
A mlčet bolí
Přála bych si, aby vztek nebyl spojen s brekem
Přála bych si vědět, jak na tom jsme
A přála bych si být šťastná
Protože být v podstatě šťastná je snad horší než nešťastná

Ser na to, prostě si o tom nic nemysli

"lol :D"
Já ji zabiju
Co když tam prostě nepujdu?

"..... a je taková zvláštní a nebo se tak spíš snaží vypadat.."

A v tu chvíli jsem si to uvědomila
Já se v ní jen snažim vidět to něco, co ona chce, aby v ní lidi viděli
Protože nikomu jinýmu bych takovýhle sračky nežrala

Jdi do prdele


Žádné komentáře:

Okomentovat