pondělí 7. března 2016

Jsem divná

Upír, kterej si hrál piškvorky a neuměl trefit krk
Upír, kterej líbal lidem ruce
Upír, kterej vykrvácel

Večer strávený psaním milionu různých věcí
Že, paní učitelko
Paní učitelka si jenom myslí, že není chytrá

Slova s citovým zabarvením
Ve svém vesmíru jsem jednorožec
V jejich upír, co nenávidí maso
A prej jsem divná..
Teď si připadám ještě divnější
Už je to otřepaný

Dobrovolná odvykačka

Ne každej má koule na to se řezat
A někdy je to dobře

Pomáhala dívence postižené selektivním mutismem
Prostě soucit

Spíš na všechny seru.. Jdu si tou chodbou a ostatních si nevšímám.. Prostě zírám do blba a buď umírám, nebo se držím, abych netančila.. A snažim se sto let přežít sama se lžící na boty.. A přestože lžíce na boty obvykle mlčí, z téhle mi brzo praskne hlava.. Malý démon, který si mnohdy neuvědomuje, co dělá..

Zabíjí mě to a zároveň to miluju
A nejsem si jistá, jestli se mi tenhle pocit líbí, nebo ne
Celej den je jen o čekání na odpoledne
Miluju pocit strachu, že se něco posere a zároveň ho nenávidím
Znáte to
..... Líbačka :D
Vtipná představa..
Seřvu ředitele
Učitele nazvu kokotem
A budu líbat random lidi

Žádné komentáře:

Okomentovat