pátek 8. prosince 2017

jeden z těch světlých dní

nadechni se
nadechni se
...

měla jsem k snídani semínkovou housku
teplou
s máslem
jako v Německu

je hrozně hezký, že ostatní lidi se vždycky chovaj podle toho, jakou má člověk náladu
teda
skoro vždycky

byla jsem jezdit
zase on
zase sranda
největší
netuším, co se to děje

četla jsem a najednou je všude tolik pozitivna
a mam pocit, že mam zase trochu síly na příštích pár dní

koupila jsem si jmelí
nejkrásnější zapadlý květinářství
nejmilejší paní
nejkrásnější papír omotaný okolo jmelí
šla jsem domů a na obloze zářilo slunce

koupila jsem si colu light
zas jednou
(protože jedna holka z knížky)
moc hezkej pocit

dnešek byl krásnej
asi kompenzace za celej tenhle tejden
což
ale i včerejšek byl moc hezkej
(jen je mi pořád trochu špatně)
líbí se mi smát se na cizí lidi
a řikat cizím holkám, že jsou krásný


Žádné komentáře:

Okomentovat