pondělí 30. října 2017

I wish that I could be like the cool kids

protože když nikdy neodpovíš
tak se to rozsype
rozpadne
jako domeček z karet

někdy je fajn se i přes výčitky vykašlat na něco, co možná zní důležitě, ale co ve skutečnosti vůbec důležitý není
ulevilo se mi
uvařila jsem si kafe se skořicí
vzala si kokosový sušenky
a kreslila jsem
po dlouhý době něco krásnýho

nová hudba
noví lidé
konverzace v němčině
konverzace o pěstování melounů a tabáku
my jsme se fakt hledali

téměř půlnoční jóga
hlavou dolů
vzhůru nohama
dělala jsem svíčku
a most
a bylo to osvobozující

ono to je fajn, když já se rozhodnu, že některý věci nehodlám řešit a že to bude sakra fajn!

přestaňme se zabývat kravinama
který možná kvůli společnosti vypadají důležitě
ale jsou uplně zbytečný
whatever
kraviny ještě nikomu život nezlepšily
to víme všichni


Žádné komentáře:

Okomentovat