úterý 29. srpna 2017

peklo nebo ráj

čtení blogu kamaráda z Thaiwanu
fotky vlajek, které jsem malovala v Německu

kdybychom byli na Moravě, rostly by tu hrozny

naprosté okouzlení interiérem
nádherný nedokonalosti
nezapošitá záclona, nálepka, knihy
umělecký vzor na ledničce
uvnitř rajčátka a hummus

venkovní nábytek z palet
večerní narůžovělé světlo odrážející se v našich očích

nikdy jsem takhle klidně neležela na zádech a nepozorovala hvězdy
nikdy jsem netopila tůjema
jedna tůje a černá díra

nikdy jsem v jednu ráno nepředčítala z atlasu rostlin
vůně mého krému
vůně oblečení od ohně
vůně vlasů
už dlouho jsem nebyla takhle upřímná
chybělo mi to

nikdy jsem nespala takhle dlouho
"Všechno je jednou poprvý."
a takhle klidně
tolik krásných snů

bylo to tak mírumilovný ráno
jen jsem otevřela oči a už jsem se smála
cítila jsem se šťastná

bylo horko i zima zároveň, evidentně
svítilo slunko
jedly jsme venku
jsem tak vděčná za jídlo připravené jinými lidmi
za salát skládající se z okurky a rajčete
za brambory z popela
za nápad ohledně seznamu krásných dní
za pochopení, starostlivost, upřímnost

večerní sezení na okně, pití pomerančového čaje se zázvorem
poslouchání UDG a pozorování světel v dálce
svetr a teplé ponožky
myšlenky na dovolenou


Žádné komentáře:

Okomentovat