neděle 2. července 2017

in the middle of nowhere

znáte takové ty cesty, po kterých jste najednou jiný člověk než před nimi?
tohle je jeden z těch výletů.

cítím se neskutečně moc šťastná a zároveň neuvěřitelně prázdná
a taky odhodlaná se tam co nejdřív vrátit a zase aspoň některý ty lidi vidět

řikala jsem si, že bych mohla začít nějak od začátku
... a napsat o tom nejspíš tisíc článků, protože mi to dalo hrozně moc
a nechci napsat jeden kilometrovej článek
dívám se na anglický video a cítím jak mě mrazí

bylo to tak
pracovali jsme
pár hodin denně
šest
pak ale vždycky ta neskutečná volnost po práci




byly dny, kdy jsme hráli volejbal
pár z nás
dopracovali jsme a šli rovnou hrát a hráli celý ty tři hodiny do večeře a pak byli úplně mrtví
štěstím
"I love the way you say me Karo.."
nikdy v životě mi nebylo tak krásně, jako při hraní volejbalu
... s ním
líbil se mi způsob, jakým mě oslovoval
a vždycky jsme nahrávali sobě, jistoty

pak tu byla sobota v Eisenachu, kdy jsem se zoufale snažila sehnat suchý pastely na kresbu jejího portrétu
němci asi neznaj pastely nebo nevim
celou neděli jsem kreslila a jedla jahody
a když jsme se všichni po víkendu sešli na společnou nedělní večeři, cejtila jsem, jak je to správně
jak jsem se uklidnila





byly večery, kdy jsme pozorovali sunset
jednou jsme vylezli na nedodělanou střechu, kterou jsme si předtím sami postavili, seděli tam a pozorovali sunset
přeměřoval slunce dřevěným metrem
láska





pili jsme bier mit lemonade
a vubec kdejaký bier
připálili marshamllows
dělali jsme stojky v dešti a pak utíkali tak vesele rychle, že jsme ani nevytočili zatáčku ke dveřím
pekli jsme brownies
byli zadara na fesťáku, kterej vlastně přijel za náma
třpytky a svítící barvy na obličeji
nejvíc poslední večer :3





zalíbila se mi německá holka a začala se mi líbit němčina a německej rap..
ale
pak to nějak..
zabouchla jsem se do německého muže
kašlete na věk, kašlete na to, že je ten někdo o tolik a tolik starší
... <3
zamilovala jsem si jeho německou angličtinu
a to, jakým způsobem mi říkal Karo



Žádné komentáře:

Okomentovat