čtvrtek 27. dubna 2017

terapie kresbou

hej hááj za dolinou
z čistýho nebe se blejská
nejvíc život
nejvíc energie

čtvrteční večery
nazvala bych to terapie kresbou
musim nohou objímat stojan
prostě ano, je potřeba kontakt

objevila se nová dívka
sice jinde, než jsem doufala, ale i tak :3
tohle se mi moc líbi
asi chci další čtvrtek jako

tak nějak tím vším proplouvám a všechno zvládám
protože whatever živote
okurková voda a můj první zázvor
ukořistila jsem další knihu o štěstí
jo, já tim neskutečně žiju

tři čaje za večer a rýžové mléko

taková super vzpomínka na neděli, kdy sněžili, lilo, svítilo slunce, foukalo, všechno
a já si zmoklá a vysmátá tančila domů s namokrlou krabicí rýžového mléka
první rýžové mléko
The Kooks - Bad Habit v uších
duha

vysílám k ní milé myšlenky a doufám, že je dokáže nějak podvědomě cítit
protože vím, jak se mezi náma teď cítí
zlepší se to, slibuju, znám to

jsem tak šťastná, že si sama dokážu vytvořit štěstí ☮



let's get rich and give everybody nice sweaters and teach them how to dance

Žádné komentáře:

Okomentovat