pátek 28. dubna 2017

srdce a vřava světa

tolik lidí si stěžuje
mně to přijde dost funny spíš
ocet a voňavky bych vypustila
ale třpytky naprosto všude
a nazelenili mi pramínek vlasů
i vana je teď plná třpytek
jupijéj

Známka punku nemůže nikdy chybět, to je prostě život
já tak moc chtěla tančit
těšim se na příští rok
všichni pujdou za "něco"
já sama za sebe
mam takovou překrásnou, květy ověnčenou představu
budu mít třpytkový nebo zelený sprej
a budu na tváře malovat zelený peace


líbila se mi ta setkání s náhodnými lidmi na záchodě
všichni jsme se prohlíželi a smáli se všem těm barvám
jednou za rok ty barvy neuškodí, co myslíte

na každym dni je teď něco super
a pro tohle je potřeba žít

a nakonec se na naši coffee party docela těšim
protože živote, víš jak



Žádné komentáře:

Okomentovat