pondělí 30. ledna 2017

jak tančí tmou!

tenkrát jsi mi řekla, že to podle blogu vypadalo, že jsem moc šťastná
jo, tak to vypadá vždycky
protože ráda píšu v dobrý náladě

líbilo se mi moje odhodlání, že prostě pujdu do kavárny
sama
dala jsem si jasmínovej čaj a psala básně
připadala jsem si jako šílenej umělec
a asi jsem tak i vypadala
vyšívané legíny s dírou na koleni, pod nima oranžový punčochy a větrem rozcuchaný kudrnatý zrzavý vlasy
líbí se mi, jak sama sebe vidim, jak se popisuju, jak sama sebe kreslím do deníku, když chci zaznamenat buď co jsem měla na sobě,nebo prostě jak jsem se cítila
to se obrázkama vyjadřuje dobře
nadšení, volnost, pohyb

mam vždycky strašnou chuť kouřit
nebo těžko říct, jestli se to dá uplně nazvat chuť
spíš v tom pořád je něco uměleckýho, kouřit devilky
ale stejně vim, že vykouřim tak max půlku a nebude mi to chutnat
ale pořád mam tu potřebu
a taky jsem na to tak trochu zvyklá no
šňupání není tak umělecký
a teď mam sakra umělecký období :3

líbí se mi nadšení druhých lidí z mých malých dárků
hodně to pro mě znamená
líbí se mi začátek novýho pololetí, protože můžu konečně začít odznova
líbí se mi snění o vodní dýmce a jahodovém vínu
líbí se mi, když přecházíme z jedné učebny do druhé a já si na tu chvíli dám do uší sluchátka s velice živou a hlasitou hudbou
líbí se mi jeho pohledy, i když by to neměl dělat, protože já si pořád jen hraju

šla jsem domů, bylo krásný teplo, i když byly -3, to to slunko
a tak jsem si prostě řekla
no a co, že je zima
já mam jaro a basta
prostě si vezmu sukni a lehčí bundu, protože v mý hlavě už je jaro!
protože můžu!
a protože si tak budu připadat dobře :3
jaro na duši

dnes jsem šťastná

Žádné komentáře:

Okomentovat