pátek 27. ledna 2017

mír a rebelství

já jsem se právě rozhodla, že odmaturuju z dějáku, sakra!
a že napíšu pozitivní článek
zbláznila jsem se
...

přemýšlel někdo z vás, proč vlastně nechcete jít dál?
proč nechcete nic dělat?
proč je všechno tak, jak to je?

upřímně, takový ty kecy, jak si za všechno můžeme sami..
ale tak to je
jasně, že si zrovna nevyberem do jaký rodiny se narodíme a tak podobně
ale víte jak to myslim

je prostě potřeba dostat se přes ten pocit, že teď s tim stejně nic nemůžeme udělat
že je nám na nic, ale nevíme proč
že radši pujdeme poslouchat deep songy, kouřit na parapet a nebo jednoduše spát
ale komu tohle kdy doopravdy pomohlo, hm?
je potřeba fakt něco dělat
já vim, že to řikaj všichni
možná proto to začali i ti, kteří by to měli brát vážně, pouštět jednim uchem tam a druhym ven
proč proč proooč

upřímně, já vždycky potřebuju od někoho nakopnout
potřebuju pochopit, že odkládáním se nic nevyřeší a všechno bude furt na nic, stejný, stejně divný
potřebuju někde najít inspiraci, stáhnout si novou děsně pozitivní písničku a vydat se do světa

další důležitá věc je, že pro každýho je důležitý a zajímavý něco jinýho

já vidim smysl dne v tom, že si pár pramínků vlasů spletu do malinkých copánků, že si uvařim k obědu brokolici a že pujdu do kavárny, pravděpodobně na černej čaj, s notebookem a budu psát a budu se tvářit jako děsnej umělec
protože proč ne?
pro mě je tohle hrozně důležitý
to, že to jinejm přijde jako blbost prostě.. a co?
nevnucuju jim to

zkuste proboha trochu žít
kašlete na to, že se ostatním nezdáte
připadá mi, že všichni strašně moc řeší, že se ostatním nebudou líbit, co si o tom a tom budou ostatní myslet..
ale proč?
podle mě je stejně život mnohem hezčí a zajímavější, když se prostě trhnete, budete rebel a prostě si tak nějak začnete žít podle svýho
ne?

takže..
prostě lidi, ŽIJTE!


nejvíc pozitivní, živá a silná hudba
Jelen <3

a ona je momentálně mou inspirací a důvodem ke všemu


Žádné komentáře:

Okomentovat