čtvrtek 28. července 2016

Žlutá

"Chcete někdo metr?"

"To tady zase Kája pálí nějaky tyčinky.."

Muj bratr začal kouřit
A já mu dala svý starý cigára
Co se to s tim světem děje..

Miluju žlutou
Žlutá je štěstí
Mam žlutý sluchátka

"Já jsem teď nějak hrozně.. Všechno je tak v pohodě.."
"Jo přesně, já jsem taky nějak šťastná, čekám, kdy se to zase posere.."
"Jono!"
Všichni jsou teď šťastní, nebo aspoň v pohodě?
Svět se otočil na druhou stranu?
Nebo něco takovýho s tou konstelací?
Já tomu nerozumim, ale víme..

Poslouchám Radůzu pořád dokola a maluju akvarelkama při světle svíček..
Idylka :3
Radůza je vlastně depresivní.. Podle toho, v jakym rozpoložení ji poslouchám..
Ale stejně je naprosto geniální :3
Zamilovala jsem si starou hudbu :3

Tohle byly nejhezčí narozeniny za hodně dlouhou dobu..
(i když mam narozeniny až zítra)
Možná je to i mym pocitem štěstí, ja vím..
Otevřela jsem se lidem a oni...
Oni prostě..
Ti lidi mě znají a chápou mě a vědí, co mam ráda :3
Najednou mam pocit, že si můžu vybírat
Že se můžu bavit jen s lidma, který mam opravdu ráda a který maj rádi mě a že s nima nemusim být jen proto, abych někoho měla..
To je stejně o ničem..
Proč jsem tak šťastná?
Asi to vím..


Žádné komentáře:

Okomentovat