pátek 29. července 2016

Dokonalost

Upekla jsem veganský muffiny, jsem na sebe pyšná :33

A konečně jsem si koupila své vytoužené růžové víno :33
(Které jsem, samozřejmě, jako pravý znalec vybírala podle hezké etikety :3 Můj moravský přítel by ze mě neměl radost.)

Dnešek je dokonalej den
Pořád dokola bych opakovala, jak se mam krásně
Moc krásně
Aaaaaaaaaaa

Měla bych balit

Dnešní ráno bylo tak.....
Probudila se v 5:54. Vstala, pozdravila otce v obýváku a uvařila si čaj do svého krásného hrnečku s hruškami. Osmnáct. Oblékla si svetr a teplé ponožky a usadila se na otevřené okno. Zebaly ji ruce, chytila do nich hrnek s horkým čajem. Slunce bylo ještě schované za mraky, začalo pršet. Seděla na okně, vychutnávala si studený čerstvý vzduch, kterého bylo v posledních horkých dnech tak málo. Objala si pažemi kolena, pozorovala ptáky, poslouchala potichounku Radůzu a cítila se šťastná. Osmnáct.




20:59
Jsem neskonale šťastná a uplně mrtvá
Bolí mě hlava 
Ale tohle byly tak krásný narozeniny, že jsem nikdy nic takovýho nezažila
Měla jsem malinký zorničky, pane bože, to bylo tak krutý!
A dostala jsem papriku! :3
Kytara a mrkvovej dort a......
Miluju je ♥♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat