pondělí 23. května 2016

On..

Proč všechno odkládám a pak si nadávám, že toho mam zas milion?
Měla bych to jít udělat a ne tu zas dělat bůh ví co..

Nějak pořád nerozeznávám, co je sen a co skutečnost

Stála jsem mu modelem a byla to celkem sranda.. Že?

Cukety jsou společenská stvoření

Nasadil si cizí brýle
"Ty vole, to je Full HD tohle" :D
Chápu, proč jí to nebudeme říkat.. Protože nejhorší na tom je ztratit tu naději..

Chtěla bych, abys mi nepřipadala tak, jak mi připadáš..
Kvůli komu jsem si vlastně nalakovala nehty?
Proč zase nejim?
Proč se těšim?
Hm..?

Neměl by ses na mě takhle dívat jako
No ani ty ne

Ten úsměv, tohle to mi nedělej
Přesně :3

Připadala jsem si jak upír.. Natáhla jsem ruku z okna do slunka a.. Pálila.. :3

Omg jak může bejt někdo tak krásnej!

Je to jako bych pořád hledala sama sebe
Hledala, co jsem
A vždycky se v něčem našla, ale někdo mě od toho odvedl pryč
Mam vždycky takový odhodlání žít a nebýt zombie, ale..
Pomohlo by, kdybych bydlela sama?
Je to jako bych si pořád stěžovala
Nejsem si v ničem jistá

Je problém ve mně?
Pokud ano, tak v čem přesně..

Žádné komentáře:

Okomentovat