pátek 20. května 2016

Co s tim?

Mohla by mít menší kozy..

Asi jsem mu začala věřit
Že..

Proč má tak boží vlasy?
A proč se mnou moje vlasy nemluvěj..?

Pořád přemejšlim, jestli taková jen chci být a nebo doopravdy jsem..
Je tu nějakej strašně divnej neidentifikovatelnej strach..
Z něj
Tohle je děsně hloupý
Chtěla bych bejt míň uzavřená a tak
A míň ignorovat lidi
Ale u něj je to výhoda
Proč musej bejt najednou dva
Proč to neni "najednou"
A proč moje hlava blbne
A proč jeden z nich neni holka?
Neznám ji, jeho jo

Poblahopřejem mu k maturitě, co řikáš..

Tak nějak jsem se začala strašně bát, že se až moc maluju..
Blbost
Zhubnu
A budu jako ona

Už ani nevim, kdy jsem naposled kouřila, ale řekla bych, že dnešek je idealni.. :3

Připadejme si trapně

Už si po tom všem chci jen někam sednout, zavřít oči a poslouchat..

Žádné komentáře:

Okomentovat