pátek 6. října 2017

křeččí reinkarnace

vypadám dnes jako skřítek
pršelo
podzimní boty, návleky, punkové kalhoty
vlasy trčí díky dešti do všech stran
skřítek

seděla jsem tam a četla si
poznala jsem zvuk těch bot
vždycky to poznám
připomnělo mi to část knížky, kterou jsem kdysi četla
část o vůních různých lidí
ono to funguje

voněla jsem jako Vánoce a ty svou svetrovou vůní

po dlouhý době jsem uvařila nějaký pořádný jídlo
a jedla

jsou věci, o kterých se stydím i přemýšlet
psát o nich do deníku
ptát se na ně
ale stejně bych je občas někomu ráda sdělila, aniž by se to pak dál rozmazávalo

natrhala jsem si podzimní květiny
běhání v barevném listí
déšť
kopretiny pro kopretinového umělce
přijde na tohle někdy někdo?

když jsme tu s mámou sami
když my dvě pijeme víno a jíme koláčky
pak je tu vlastně hrozně krásně

dlouhý dokonale upravený vlasy mě neba
mam ráda tu nedokonalost
tu, která se ostatním nelíbí

"koupila jsem si cigarety.."

jsem samostatná kategorie?
tak jako ona byla něco extra?
vždycky jsem si dělala srandu, že jsem taky něco extra

psali jsme test
seděla jsem uplně vepředu a snažila se nesmát
protože to bylo tak zoufalý
mrkla jsem doprava
pár lidí to odevzdalo
škrtla jsem celý odstavec právě dopsaného textu
ok
teď to odevzdám
vyběhnu ven
do deště
a zakouřím si
všechno bude ok
zvedla jsem se tak rychle a odhodlaně, až mě to samotnou překvapilo
"... jdu na ozdravnou procházku."
"jo? tak já jdu s tebou."
kouřit s někým je často mnohem hezčí než kouřit sám

balet v černém oblečení
černé baletní boty
a vůbec tanec
vlastně bych mohla v Německu tančit
protože kde jinde než tam, kde mě nikdo nezná

I walk into the room and I'm like oh, hello
see them demons watching me like oh, hello

na obzoru se protrhávaly mraky a po deštivém dni jsem uviděla slunce
zavřela jsem oči a usmála se na ně
protože si to zaslouží
srdíčka z barevných podzimních listů
krmení ovcí

cukrová panenka v holinkách a kapuci

vzpomínky na jeho rapujícího bratra
vlasy rozfoukané včerejším větrem a roztomilé úsměvy
pro dnešek jsem šťastná

Žádné komentáře:

Okomentovat