pondělí 8. května 2017

na kokos jedině s mačetou

staly se věci
mám modřiny a rýmu
rýmu ze zimy
a modřiny?
asi že jsem kouřila

jsem tam ráda sama
dělám chleby a prozpěvuju si
a pak se sama sobě směju

nadchla jsem se pro jednu youtuberku
překvapivě zase Hawai
ale chápejte, ty její vlasy
(jsem ujetá na vlasy)
ale prostě byly tak krásně nedokonale zvlněný, že bych umřela
holky s dokonalejma vlasama mě neberou
všednost

no ale četla jsem článek o domácim kokosovym mlíce a měla přitom puštěný jedno její video
no a pod tim článkem se někdo ptal, jak se dá nejlíp rozdělat kokos
což jakože dobrej dotaz, my to dycky na Vánoce dělali na dvoře se sekerou a tak
ale když jsem tu otázku četla
tak zrovna v tom videu pili kokosovou vodu z těch zelenejch kokosů
a rozdělávali je tam
na pláži
mačetou
takže už víme, jak nejlíp rozdělat kokos :D :D
no prostě mě to pobavilo, ta náhoda

utratila jsem veškerý peníze na svym účtu za dárek k narozeninám
kterej ale stejně ještě budu předělávat a vylepšovat
ale dokážu si představit to nadšení, až si ho ona osoba rozbalí
takže whatever

stala se věc
vážně absolutně nerozumim lidem
divná to stvoření
ale whatever žejo

pak taky
takovej ten super pocit, když dostanete naprosto úžasnej nápad na fotku
a v tu chvíli zmizí slunce a začne pršet
doufám, že řepka ještě chvíli pokvete

trochu mě děsí představa, že každej víkend teď něco bude
ale vlastně se mi to spíš líbí
protože koncerty omg :3333
nějakej Tibet hlavně
ach ach ach

Petře prosím, snaž se trochu žít
jo, víc

vážně moc bych chtěla, aby všichni lidi dokázali pochopit to, co jsem pochopila já
aby dokázali být každej den z něčeho nadšení, šťastní
jenže s tím jim nikdo jinej pomoct nemůže
achjo
já bych fakt chtěla


léčící den
a vídeňský čaj

Žádné komentáře:

Okomentovat