sobota 15. dubna 2017

prosím

sedím na gauči, piju vodu s citronem a ukusuju perníček
asi si vylámu zuby, ale co už, moje první veganský perníčky
jsem na ně pyšná

občas bych si přála začít znovu
a dneska víc než kdy dřív
chyběj mi některý věci, lidi, ale to se spíš snažim neřešit, protože minulost se stejnak opakovat nebude
spíš jen že zase všechno seru
téměř všechno

číst si zpětně některý deníky, to je prostě nebe
léto a Slovensko
pojeďme znovu na Slovensko, prosím

pamatuji si, jak jsme jeli neskutečně dlouho vlakem
po pár hodinách jsem potřebovala chvilku klidu, vyšla jsem z kupéčka a stoupla si na chodbičce k okýnku se sluchátkama v uších
bosa
všichni z ostatních kupéček na mě viděli
zapadalo slunce a byl to krásný pohled
pár minut jsme tam stáli spolu s ním a jen pozorovali rudnoucí slunce
"je to nádherný, viď"
"je.."

v těch denících je tolik barev, fotek a kreseb
když jsem dostala nový pastelky
když jsme vařili obří kotel dýňový polívky
když jsem mu šla bosa koupit cigarety
když jsme o půlnoci seděli na náměstíčku s kytarou a flaškou slivovice

potřebuju žít



Žádné komentáře:

Okomentovat