pátek 6. ledna 2017

líbí se mi..

... jak jsem schopná vyfotit se a pak z tý fotky umírat nadšením, jak je krásná
... že kamarádka píše blog
a ne jedna
... když si pustim staženou písničku ve sluchátkách po tom, co jsem ji předtim hodiny poslouchala z repráku a ona tim dostane uplně jinej rozměr
... jak se všichni zbláznili do novejch songů Eda Sheerana
am in love with the shape of u
she's like cold coffee in the morning
... že jsem se zase dala do psaní
... že je náš vztah zase čimdál hezčí a pevnější
... ta vůně čerstvě nabarvenejch vlasů a ta čistota
něco mezi hennou, eukalyptovym olejíčkem a šamponem
... že už nemam takovej strach
... všemožná upozornění naší chemikářky
jako "přidat do špenátu mléko!"

jakej by asi byl deáč s vůní Activie?

"líbí se mi, když máš vlnitý vlasy"


drogy braný pro štěstí

Žádné komentáře:

Okomentovat