pátek 16. prosince 2016

loňské Vánoce

založila jsem si po tom tejdnu přemýšlení druhej blog
protože jsem chtěla někam psát "zážitky"
těžko říct, jestli mě bude bavit víst si dva blogy najednou, i když na ten druhej budu psát míň často, ale uvidíme

no
dnešek byl velice humorný den
koupila jsem si pizzu
mam pocit, že nebudu potřebovat další jídlo minimálně do pondělka

už mě pomalu přemáhá taková ta volná vánoční nálada
všechno už se zvládne

těšim se na čtvrtek, budu moct courat městem, možná si koupim TŘETÍ trikový šaty (když já FAKT potřebuju i černý!) a zjistim, kde je nějaká zajímavá galerie, kam bych se mohla podívat
potřebuju víc umění a tak
a hezkej začátek vánoc
a ty každoročně začínají stejnou večerní akcí na stejném krásném místě

naposled jsem měla dready
nedala jsem to a po včerejším prohlížení fotek z loňskejch úžasnejch Vánoc, jsem si musela udělat jeden dread
jen JEDEN!

všechno je vlastně tak strašně pěkný
i když vysvětlit proč, je téměř nemožný


Žádné komentáře:

Okomentovat