pondělí 21. listopadu 2016

Přeju ti

Kéžby to bylo na mě..

Přála bych si, aby byla ve čtyři ráno otevřena krásná kavárna a já si tam po celonočním courání s ní mohla dát latté s vaječnym koňakem.

Přála bych si mít trochu zelené barvy na vlasy.

Přála bych si, aby přijel do Prahy a mohli jsme se aspoň jednou vidět naživo. Je sladkej. Kamarád gay, co víc si přát?

Přala bych si mít odvahu.

Přála bych si bydlet sama.

Přála bych si, aby mi někdo koupil cigarety. (Čokoládový devilky, kdybyste někdo třeba chtěl...)

Přála bych si černý trikový šaty.

Přála bych si být zrzka.

Přeju si žít ten divnej život podle svýho.
Proč někomu tak vadí mý kouření?
Muj život, ne?
Proč maj některý lidi tolik času, aby řešili životy jinejch?
Já jsem ráda, že zvládám ten svůj

Přeju ti ji :3
Protože si ji zasloužíš.

Žádné komentáře:

Okomentovat