neděle 28. srpna 2016

Užívejte život

Řekla bych to takhle
Nejlepší hudba ke smažení dýňových placek z třiceti kilogramů dýně, je rozhodně punk nebo Radůza..
"Jak asi dlouho to bude trvat?"
"Hele, takhle.. Asi pět hodin, až dva dny.."
Třicet kilo je třicet kilo..
Tančím a zpívám u kamen a je mi jedno, že mám pánské publikum, vlastně se mi líbí, jak se jim to líbí
Jemu..

Tohle bude ještě dlouhá noc
Ten pocit, když jede vlak až v pět ráno
Nikdy jsem nedala dva dny nonstop vzhůru, to bude krize, to bude snídaně o kotli kávy a jablečném koláči za deset korun v Regiojetu

Jsem šťastná a miluju punk
Všichni jsme tu takový ztracený existence, blázni, snílci..

Líbí se mi, jak vidím sama sebe, jak kreslím sama sebe
Malý zrzavý skřítek ověnčený květinami
Čím dál častěji jsou tu dny, kdy si připadám krásná
Mám krásně hluboké oči
A není to narcismus, jen štěstí



Žádné komentáře:

Okomentovat