středa 6. července 2016

Šťastná

Byl to prostě absolutně nezaznamenatelnej okamžik
Jako spousta tady..
Stojíte si v asi 10 °C v tílku a kraťasech s mokrou hlavou na polorozpadlé lavičce zády k saunovému bordel ohni (turisťácký slang :D) s chlebem namazaným česnekovým pomazánkovým máslem a navrchu s papričkama z oliv..
Po chvíli si uděláte kafe a většina cukru zůstane stejně na dně..
A v tu chvíli, jsem se cítila nekonečně

Jak říkám, jsou to absolutně nepopsatelný okamžiky štěstí, kdy si uvědomujete, co je pro vás v životě opravdu důležitý..

".... takže je ekologičtější sežrat vegana.."
Eh nejsem si jistá, jestli to někdo z nás vůbec pořádně pochopil, ale celou dobu jsme z toho měli děsnou prdel :D :D

Byly jsme natrhat třezalku na vývar do sauny a najednou jsem tam cítila neskutečný porozumění
Tenhle večer byl ten nejkouzelnější večer za hodně dlouhou dobu..

Pane bože, bojim se příštích 14 dnů, ale stejně jsem teď byla neskutečně šťastná :3

Loni jsi mi řekla, že to, co s nima prožívám, není štestí, ale jen jakási dobrá nálada..
Ne
Tohle je štěstí, to vím sama nejlíp
Jsem s nima šťastná a svá

Žádné komentáře:

Okomentovat