neděle 24. července 2016

Je to život ♥

Prostě jsem dala zvlášť fotky a zvlášť psaní..

To už to bude vážně měsíc?

"Tobě bude osmnáct? Ty už budeš dospělá tyjo.."
No.. To budu..

Vystihl jsi to naprosto přesně, byla jsem ve svém živlu..
Konečně tomu dal někdo název :3

Proč je to najednou tak neskutečně krásný?
A proč mam pocit, že jsem se radši neměla ptát?

"Jo.. Ale to už je dávno.."
Jako bych slyšela sama sebe

Bylo to s nim hezký, moc hezký..

Jsem krásná?

Cítím se býti šťastná
Nebuďte tak ofenzivní..

Bylo to na mě?
To o tom štěstí a nejhoršim možnym způsobu?
Odpověď?

Vzpomněla jsem si na jeden rozhovor o tom, že.. Čim to všechno je.. Jestli jsem si zamilovala barvy a hippie a spol., protože jaro, nebo jsem se prostě v něčem našla..
Řekla, že od každýho asi něco..
Je to tak no..
Připadá to tak jenom mně, nebo jsem se vážně najednou změnila?
Ty barvy, černá a to všechno..

Dostala jsem novou knigu :3
A je krásná :3

Je to posedlost?

Žádné komentáře:

Okomentovat