čtvrtek 24. března 2016

Měla jsem nápad na epickej nadpis a zapomněla jsem ho..

"Některý lidi by si neměli psát deník.."

Někdy je to jako bych se bavila sama se sebou..
"Představ si, že by ses kamarádila sama se sebou.." řekla jsem jí
Nevim kolik lidí by toho bylo schopnejch..
Představila si to a zasmála se..

Líbí se mi, jak časem přicházím(e) pořád na nový věci
Věci, který bych pak mohla ve středu říct
Nevim co od toho očekávat

Nikdo se nebaví s nim nebo se on nebaví s nikym?
Co si o tom pohledu myslíš?

Žít na cigárech a kafi neni dobrý
Pak se večer ve vlaku cejtíte jak zhulená veverka
A upravený blondýnky na vás divně civěj

Dívám se na pozitivní jarní videa a připadám si normálně
Ptala se, jestli jsem šťastná
Celý den jsem byla taková sdílná a veselá
Řekla jsem, že v podstatě ano
Protože jsem se tak cítila

Ten problém, když posloucháte francouzskou písničku a nemůžete si ji zpívat, protože neumíte francouzsky a tím pádem vám to neleze do hlavy..

Jsem básník a nebo sebevrah?
Asi od každýho trochu

Jsme takový umělecký duše, viď

"Viděli jste ty kozy?!"

Mam chuť dělat něco zatraceně hippie..


Žádné komentáře:

Okomentovat