čtvrtek 31. března 2016

Kalhotkový den

Mam divný myšlenky
Teda spíš představy
Velký svetr a kalhotky
Kalhotkový den
Kdo fotí při fyzice své kalhotky
Kdo mi vzal hlavu
Kdo tu není?
Ty

Vlastně nevím, kdo koho utěšuje

Řekla jsem, že tam občas najdu něco o mně
Ale ona?
Všechno
Proč?
Protože ta dvě slova

Nikdy jsem nebyla s nikym v jednom svetru

Jako by se po tom přiznání (jo, psala jsem vyznání a pak jsem to smazala) nic nezměnilo
Na jednu stranu je to dobře

Nemam sílu ani umřít
Nebuď takovej narcis, asi z tebe umřu
Jasně že bych třeba mohla držet hubu
Ale to bych nebyla já

Americká youtuberky jsou krásný a šťastný a celý je to takový pozitivní
Jako by byl dneska pátek

Jo.. Jo..
Máš hezký dinosaury, viď
Přej si něco
Rozbrečelo mě to
Proč si nepřeju něco pro sebe?

Nečti si to, potřebuju TO někam napsat a nemam kam


Žádné komentáře:

Okomentovat