čtvrtek 17. března 2016

A teď vážně.. PROČ?!

Měli by se lidi stydět za psychologa?
A měli by se lidi těšit na psychologa?
Mám jen nějak pocit, že on je to jediný, na co čekám.. Takový to světlo na konci tunelu.. Opravdový.. Ne to falešný, který ti těsně před nosem zhasne a vysměje se ti do ksichtu..
Že on bude první nezaujatej člověk ochotnej jen poslouchat
A třeba i něco říct.. Ne?

Yeah you show me incredible things

Zamilovaní lidé jsou zvláštní stvoření
O některých věcech moc přemýšlím
O důvodech svého štěstí
O důvodech dobrých a špatných nálad
O existenci hezkých a nehezkých večerů
O jejích úmyslech

Seřvala jsem ji za to, že mě nechtěla nechat lítat, že se jí nezdály mé boty a že měla blbý kecy..

Proč se tohle děje?
A proč se na to pořád dokola ptám?
A proč jsem do prdele taková?

Nenávidim to!!

Proč jsem jak malá holka?

Je to naprosto jednoduchý.. Nikdy nebudu mít co chci a to je celej problém..

Jsou dny, kdy lítám.. A jsou dny kdy..

Rozbila se mi řasenka a je mi to uplně jedno a nemam na to si koupit novou.. Morál, ne prachy.. K čemu taky? Copak mam důvod se malovat?

Born in blaaack

To hezký počasí je neskutečný deja vu.. Prostě celej minulej rok.. Připadá mi, že muj život začal až tehdy, když jsem nastoupila do prváku.. Věci před tím mě nezajímají.. Zimu si dost dobře nepamatuju.. Ale to období, kdy začalo být hezky se mi vrylo do paměti.. Tell me why?

Chci umřít

Naprosto chápu jeho rozhodnutí
Ale tohle je zbytečný
Stejnak se vrátí
Nedokáže to
Já taky ne
Kdo jo?
A kým to je?
Můžeme si za to sami?

"Nauč mě pít pivo, nech mě kouřit a budeme si rozumět"

Kdyby muj jedinej přítel byl muj psycholog, bylo by to vážně trochu depresivní..
No trochu víc
Ty mý kecy o psycholozích nebyly jen kecy no

Mam chuť všem vyčíst jejich nenávist, málo tolerance a nedůvěru ve mě..
Pomohlo by někam utýct?
Nechci to vědět.. Mohlo by se stát, že bych to pak vážně udělala,kdyby tu byla jistota, že by to k něčemu bylo..

Nechte mě bejt
Nenávidim vás
Bojim se vás
Prostě držte hubu
To jsem děvka?



Žádné komentáře:

Okomentovat