sobota 18. listopadu 2017

tam někde v dálce je Jericho..

nechci mít pocit, že bych něco měla, jen proto, že to dělá někdo jinej
cejtit se pak špatně, že něco dělám nebo nedělám
tohle nejsem já
nechci se nikomu zpovídat
vysvětlovat proč
ospravedlňovat svý činy
proč jsem se dívala zrovna na tenhle film
proč se mi líbí tahle knížka
vysvětlovat, co jim a nejim
proč jsem někam šla
nešla
jestli náhodou neni blbý někam jít
"hele co si o tom myslíš..?"

neni tohle sakra jedno?

já budu ta, který pak bude líto, že něco neudělala jen proto, že to někomu přišlo blbý
já budu ta, která s tim pocitem bude muset žít
nechci bejt ovlivňovaná nikym jinym
a chci se rozhodovat sama
bez ohledu na názory ostatních
asi proto si s nikym nějak nechci být blíž
nepouštět si jentak někoho k tělu

chci přestat lhát
nalhávat věci sama sobě
co cejtim nebo necejtim
co chci nebo nechci
chci se přestat bavit s lidma, se kterejma se prostě bavit nechci

vždycky někde něco čtu
a řikám si bože, tohle by bylo tak krásný
hele já to teď chci prostě zkusit
co když to zkusim všechno?
hned teď?
protože teď tu není nikdo, kdo by mi to zakázal..

vyhážu všechny ty špatný věci
a vymažu lidi
protože takhle to dál nejde

Žádné komentáře:

Okomentovat