středa 15. listopadu 2017

hodina češtiny

chtěl se probudit?
nechtěl.
kdo by se chtěl vrátit do tohohle mlhavýho světa.
dobrovolně.
smetou nás na hromadu jako prázdné lahve od rumu a použité injekční stříkačky.
staneme se šedivým prachem.
splyneme s temnou dobou.
už nás nenajdou.

proč nejde tančit a psát zároveň?
křičela bych.
ne vzteky.
ne štěstím.
jen bych vykřičela text té nové písničky do světa.

"dobře ty."
tak když už se s někym rozhodnu pohádat, tak si to všechno pořádně promyslim, abych mohla argumentovat, ne?
tohle se povedlo

pekla jsem sušenky
s rumem a čokoládou
vánoční sušenky
bavili jsme se o dárcích
"budu kupovat jeden epickej, chceš ho vidět? jo chceš."
máma se málem udusila vínem
ale jinak celkem hezkej večer

zase začal život a je jenom na mně, jak tu volnost využiju
vlastně jsem za tenhle rozvrh vděčná

psalo se z matiky
zapomněly jsme pravítka
běžely jsme tři patra dolů, tři nahoru
smála jsem se
volnost
přebytek energie

řekl, ať se svěříme úplně s čímkoli
tak se mi ale pak neměl smát za radost z běhání ve větru
neměl
tohle se lidem nesmí dělat

trocha tolerance
a teplej jablečnej kompot se skořicí

Žádné komentáře:

Okomentovat