čtvrtek 17. srpna 2017

terapie láskou

cvičila jsem jako blázen
a bylo mi líp
a v radiu začal hrát Klus
vždycky mi zlepšej náladu známý písničky v rádiu uprostřed šílený situace

and after all you're my wonderwall

turista obědvající obří bílý jogurt uprostřed prosluněné louky
stará paní se slaměným kloboukem pojídající čokoládu
šla jsem lesem a poslouchala polský písničky
ze zvlástního rozpoložení a chuti se jen na chvíli projít vznikl pocit štěstí a čtyřhodinový výlet lesem
tam, kde jsme byli nespočetněkrát jako děti
nic se tam nezměnilo
jistoty

nakonec mi bez sluchátek bylo líp
příjemný ticho
a spousta ovoce na závěr
ostružinová terapie, která byla víc než úspěšná

dalších několik hodin četby

...

stála jsem uprostřed louky, zapadalo slunce a já trhala černé jeřabiny na zítřejší koláč

mám chuť psát, konečně





Žádné komentáře:

Okomentovat