pondělí 7. srpna 2017

"narozeniny"

ten den začal tak nevinně a čistě

vstala jsem brzo
nasnídala se!!
růžovounké tričko a punkové legíny
přijela jsem v celkem hezké náladě
poslušně si koupila jízdenku na tramvaj


cvičily jsme v parku jógu
bylo krásně
nám bylo krásné
tolik pozitivna
a milý kluk, se kterým jsme se tlemili naší neschopnosti



pak jsme si šly sednout s karimatkama kus dál
opožděná narozeninová oslava?
borůvky, mango, nektarinky, veganské tyčinky, blackdevilky
uměleckost a štěstí největší
dřevěné vidličky
a pak káva a sušenka



víno a vafle v zámeckém parku
focení polaroidem je nejvíc
konečně mam v peněžence fotku



hledání správných slunečních brýlí
tanečky v Tigeru, když začali hrát I'm a believer
(osud?!!)
"vybírání" spodního prádla
bílá krajka
shánění nůžek na odstřižení cedulky z brýlí
(velice dobrodružný a úsměvný)

"Prosim vás, neměla byste nůžky na odstřihnutí tý cedulky?"
"Já se podivám.. Já je tu nemam, asi je mají nahoře."
...
"Dobrý den, prosim vás, nás poslali zezdola, nemáte tu nůžky?"
"Já ne, ale tamhle za rohem je klučina a ten by je měl mít."
...
"Dobrý den, vy máte nůžky?"
"Jo, jsou tamhle.."
"Mohl byste nám prosim vás přestřihnout tuhle cedulku?"
aneb jak jsme ve dvoupatrovym H&M chtěly nůžky po třech lidech

nejkrásnější čajovna ever
čajovny jsou obecně dost nebe
mangová vodnice, skořicová masala
Omnia
barevné záchody
(předpokládám, že plakáty na pánských by mě zaujaly víc..)
Želva



přesun do baru na točený cider
jakoby jo, tři cidery jsou na mě hodně
ale bylo mi moc fajn
děsně dobrá to věc

cestovala jsem večer domů se žlutým melounem
chtělo se mi zvracet
kouřila jsem devilku a zpívala Three Days Grace


ten den byl prostě přenádhernej
jen málo jídla a hodně cigaret
ale tak je to teď správně
jsem šťastná



Žádné komentáře:

Okomentovat