sobota 8. července 2017

umělecké záležitosti

modlím se
přeju si
doufám
... tak snad to někdo slyší

moje vlasy jsou momentálně vysoce umělecká záležitost, abych tak řekla
bez tohohle přístupu bych se z nich nejspíš zcvokla
dřív bych se z nich rozhodně zcvokla
ale teď ne, teď mi přijdou dost super

beru takhle celou svoji podstatu
sice teď vypadám na třináct
dřív jsem vypadala aspoň na patnáct
ale teď..
ale zas na druhou stranu, kdo jako řekl, že máme chtít vypadat starší?
že máme vypadat starší
že máme vypadat na svůj věk
tak vypadám mnohem mladší, whatever
já to v pohodě přežiju
... a budu zatim chodit za dětský vstupný, muhehe

chybí mi jeho svetr a tak
"Karo.."
chybí mi vaření mátového čaje
modlím se jako nikdy

líbí se mi, že konečně žiju svůj život
ne nikoho jinýho
jen a jen svůj
... celej muj život je vlastně vysoce umělecká záležitost, když nad tím tak přemýšlím


kozel zahradníkem

Žádné komentáře:

Okomentovat