pátek 14. července 2017

guess what

za dnešní dopoledne jsem napsala víc emailů a vyřídila víc telefonátů, než za celej svuj život
moje mladší já by na mě bylo kurevsky pyšný
protože jsem se nikdy za nic takhle neprala
a nikdy jsem nebyla šťastnější, že jsem něco dokázala

až teď mi došlo, co je dnes za den
pastelkyyyyyy

je tak strašně skvělý, když..
vytiskla jsem si milion fotek z Německa
a vkládala je do deníku k jednotlivejm zápisům, hledala jim umístění
a je tak strašně skvělý dělat tohle s pocitem, že se tam za dva dny vrátím

mám potřebu navštěvovat kostely
celej život
zase navštívím svou kapli
budu hrát na piano/varhany

uplně jinej pocit, než prvně
když už vim, na co se těšit
když už nejsem nervózní z tý cesty
a tak

jsem neskonale šťastná

albínský rybíz

snažila jsem se včera žít a nemyslet na to
dělat, že nečekám, až se ozvou
pomohlo to
byla jsem na borůvkách
pořád četla
natrhala jsem na zahradě černej rybíz
a večer upekla koláč
a bylo mi hezky

a věřím, že právě proto to vyšlo

"Dobrý den, ...... a koukala jsem, že se jim uvolnilo jedno místo.."
"Jojo, já vim, já už jsem s nima mluvila.."
"Takže kdybyste měla ještě pořád zájem.."
JESTLI BYCH MĚLA ZÁJEM?!!
a tohle vůbec není uvolněný místo
tohle je děsná protekce, hah

"Hey Julie, guess what!"
"REALY?!!!"
really :3

Žádné komentáře:

Okomentovat