pondělí 12. června 2017

čtyři dny

serte na svět, tančete v dešti
a jezte dost bílkovin hlavně
déšť je hrozně krásnej
plavala bych za deště

už jen čtyři dny, ok
mam čtyři dny na to všechny kretény zabít a odcestovat
a už o mně nikdo neuslyší
hah
spíš já už konečně o nikom neuslyšim

já si tak proplouvám školníma chodbama
a vlastně celým světem
zajímalo by mě, jestli to vidí i ostatní

nenávadim to stále se opakující cosi
že v pondělí a v úterý dost jídla
středa je slabší
čtvrtek tragickej
a pátek je o třech broskvích
já chci volno, protože chci dělat svoje věci
a normálně jíst
cvičit
a dost už těch stresů, nenávidim to

jaký to bude, až budu pryč odsud?
vejška
prázky
až nebudu potkávat ty lidi, který mě, z důvodů mně neznámých, pokaždý rozhoděj
bude to lepší, snad

co kdybych prostě sekla s němčinou a začala se učit špáninu?
němina neni muj jazyk, to je každýmu jasný
špánina je éteričtější
a tak

písně ideálně pro dnešní deštivý den

https://m.youtube.com/watch?v=Oou_iRZUeeQ

https://m.youtube.com/watch?v=aNHwNreDp3A

Žádné komentáře:

Okomentovat