pondělí 29. května 2017

... že díra do světa se lépe zvládne, když jsme dva!!

oh well, whatever, nevermind
takový to, když je ta kapela naprosto šílená a právě proto ji miluju
nevim, jestli to tak viděj i ostatní
každopádně mam dojem, že ji lze jedině milovat nebo nenávidět
Poletíme?

mimochodem...
... písnička, ok, nikdo nechápe

mluvila se mnou máma o jídle no a nějak to skončilo u její kamarádky farmakložky, která tomu rozumí
a máma ".. No s tou by sis teď rozuměla, ona chodí na automatickou kresbu a tak, nic pro ni není problém.."
to je to na mě tak vidět, že v ničem nevidim problém?
to se mi líbí
protože whatever živote, že

jinak banánová zmrzlina k snídani je jako sakra nebe
pak jsem si zacvičila jógu
a dostala jedničku z fyziky
nechápu, nechápu
vlastně mě všechno nějak naplňuje optimismem
už jen to, že furt řikám, že mě něco naplňuje optimismem
a třeba moje dnešní mluvení anglicky..??

takový to když vám v devatenácti na pohodu prodaj dětskej lístek
jako ušetřila jsem, takže
ale bože, uvěřili mi, takže fakt vypadám na 13? -.-

hah, stejně udělám díru do světa!

takže dnešní dva songy
Mimochodem - Poletíme?
Jiskřící raketa TOTO - Zrní
protože ten klip je prostě součást banánovýho nebe
(ne, nejeblo mi)


Žádné komentáře:

Okomentovat