sobota 27. května 2017

první jóga ☼

bylo to ráno plný míru
v klidu jsem vstala
vyčistila si pleť a namazala obličej kokosovym olejem, protože bylo vážně jedno, že se budu lesknout
miluju tu vůni
vypila jsem snad litr vody, oblíkla si nejkratší a nejlepší kraťasy ever, volný triko 
z lednice jsem ještě popadla malou broskev a šlo se

potřebovala jsem se tak nějak dostat na tu mírovou vlnu
bylo mi fajn, ale stejně jsem měla podivný pocity ohledně čehosi
ale postupně se to sluncem a hudbou zlepšilo

přebrodila jsem řeku
usadila se uprostřed louky
a poprvý jsem cvičila jógu
(pomineme to, že to samozřejmě neumím a tak to asi nebylo úplně správně)
pozdrav slunci je prostě aaaach ☼
měla jsem radost už jen z toho, že jsem to konečně udělala
takže v Německu prostě budu cvičit aspoň ten pozdrav slunci, když už ho umim :3
ale kdyby tady byl někdo schopnej chodit se mnou na jógu, nezlobila bych se žejo

seděla jsem tam, jedla broskev a křenila se do slunce
klid a mír a ticho
a láska
natrhala jsem si kytici lučního kvítí a bosa ťapala domu


tohle jsem vyfotila uplně někde jinde, protože "stativ"


Žádné komentáře:

Okomentovat