sobota 20. května 2017

největší šílenost

byla jsem venku s jedním člověkem. mluvili jsme a najednou padla otázka.
jakou největší šílenost jsi za život udělal?

a najednou..
neměla jsem tušení, co na tohle odpovědět.
a on taky ne.
jasně, našla by se spousta super střeštěnejch věcí, co jsme udělali, ale ani jedna se nám nezdála dostatečně šílená.
a když jsme nad tím tak přemýšleli, došli jsme k závěru, že tohle je vlastně fakt smutný.

lidi, zamysleli jste se nad tímhle někdy?
máte na to odpověď?
pokud ano, závidím.
pokud ne, stejně jako my, tak..

v tu chvíli jsme měli chuť okamžitě se zvednout a jít něco dělat.
protože nám náš život začal připadat nenaplněnej.

došlo mi, že je sice hezký dělat fajn věci a být chvílema happy, ale to mi nestačí.
potřebuju zkoušet nový věci, i když se mi ze začátku uplně nezdaj.
protože se potřebuju nějak dostat k té šílenosti.
a myslím, že by to tak měl chtít každý.

najděme odpověď na tuhle otázku, ok?
to je teď cíl.
takže jdu tančit.


Žádné komentáře:

Okomentovat