pondělí 15. května 2017

mým vyznáním je optimismus

"... a mimochodem, je úžasný vidět, že jsi šťastná."
"jsem šťastná vždycky jen pár minut denně.."
"tak doufám, že se to bude postupně prodlužovat. zasloužila by sis to."
opravdu?
když tak přemýšlím, nikdy mi nikdo neřekl, že bych si něco zasloužila
a já nejsem asi dost sobec, abych si to připustila
ale je to milý

The perks of being a wallflower je život, mimochodem
rozhodla jsem se veškerej svuj volnej čas trávit na otevřenym okně s hrnkem čaje
sedim tu, upíjím čaj a jako kulisa The perks
miluju

pak jsem taky našla smysl života v broskvích, směšný co?
haha ne
protože broskve jsou život
a bylinkový bagety taky
obědy o páté bych zavedla častěji

byla jsem po dvou letech na kolečkovejch bruslích a aaaaaaa
jízda z kopce jen v tílku s roztaženýma rukama
lítám
(neumím brzdit, jen tak btw, brzdim leda skokem do příkopu.. dost často)

zjistila jsem, že mam zatraceně málo bílkovin
a taky měsíc na to, abych dala všechno do kupy
což mě naplňuje optimismem







takovej ten super pocit, když běžíte jako blázen bosi lesem a z ničeho nic zahučíte po kotníky do bažiny

Žádné komentáře:

Okomentovat