úterý 4. dubna 2017

jsem šťastná ☀

nejsem si úplně jistá, jestli by měl člověk hledat důvody svého štěstí
hm
hrozně dlouho jsem nepsala a kdybych měla tvrdit, že kvůli nedostatku času, tak by to byl asi kec
vlastně ani nevím, o čem bych chtěla psát teď

přečetla jsem si na wattpadu naprosto nádhernej příběh o dvou dívkách a žiju z toho
šla jsem spát v deset, ale nakonec jsem ještě zapla mobil a našla ten příběh
bylo to tak krásný, že jsem nakonec šla spát až v jednu s tím, že si chci taky ještě pár kapitol nechat na zítra
vlastně to byl celej krásnej den
zvládla jsem jíst jenom ovoce, zeleninu a oříšky, jak jsem si umanula
z čehož jsem měla neskutečnou radost
pomocí perokresby jsem si ozdobila desky nového deníku, spousta květin a lapač snů
a byla jsem prostě taková veselá
kdykoli jsem procházela kolem zrcadla u dveří, zastavila jsem se, mrkla do něj
nemám tušení, co se stalo, ale nějak jsem se sama sobě zalíbila
měla jsem rozcuchaný vlasy, ale stejně mi to připadalo hezký
začínají mi být vidět pihy a to miluju
a připadalo mi, že jsem vážně hezká
nevím, co si o tom myslet, ale asi jsem se zase posunula o kousíček dál
je to dost boží pocit
usmívat se na sebe do zrcadla
usmívat se na lidi
chválit téměř neznámým dívkám vlasy
číst krásný uklidňující knížky
zaměřovat se na ty hezký věci a užívat si dobrý nálady
jsem strašně šťastná a nejsem si jistá proč
ale tak nějak jsem se už naučila, že na některý věci lepší odpověď nehledat
vím, že jsem poslední dobou taková klidnější,vyrovnanější
už tak trochu vím, co bych chtěla
když je nějakej problém, vždycky najdu řešení
i kdyby řešením bylo to, že se to nějak vyřeší samo
a všechno je pak moc fajn

protože už věřím, že se mi ten život povede


Žádné komentáře:

Okomentovat