úterý 7. února 2017

chtěla bych..

léto
sbírat borůvky a maliny a píct z nich nakyslý barevný koláče
píct chleby a buns (buns z bunsovýho těsta, abyste rozuměli)
chodit bosa úplně všude
po školních chodbách, městem, do obchodů
číst "barevný" knížky
jíst veganský věci, ale nebýt tak úplně vegan
trhat a lisovat květiny, zdobit jimi celý svůj pokoj
psát věci, co za to stojí
dělat jednou to, co mě bude opravdu bavit
ucucávat po večerech Baileys, který nikdy nedojde
kouřit sladký neškodný cigarety s vůní hřebíčku
(možná při snídani)
nepřemýšlet, co si o mně myslí ostatní
být pořád svá
být svobodná

"Vy jste taková éterická dívka.."
jsem.
jeden by dnes řekl, na co si to tu sakra hraju. jenže tohle jsem já. rozevláté barevné cosi. takhle nějak si představuju svoji duši.
někteří lidé mě vidí takovou, jaká doopravdy jsem.
psycholožka a kněz.
tihle lidé mají oči.
ty švando
každou chvíli si vzpomenu na to, že mam příliš romantickej pohled na svět.
viď..

"Zase si tam připadáš cizí?"
jak jsi to věděla..?



Žádné komentáře:

Okomentovat