středa 25. ledna 2017

šťastné dny

mam tak skvělou náladu, že si tu vylívám srdce kamarádovi, který je gay
stejně to miluju :3

vstávala jsem s fajn náladou
uvařila jsem si kafe, abych měla energii, k jídlo topinky a tofu
chvíli jsem si četla a pak zjistila, že vydal video, takže bylo jasno
to video mi zvedlo náladu tak o sto procent, naprosto úžasný
miluju kluky, co si lakujou nehty, obzvlášť při natáčení videa, ach
připadala jsem si dnes hezká, hubená, slušelo mi to
poslouchala jsem dvě nový písničky a měla co dělat, abych se udržela nohama na zemi a školníma chodbama nelítala nebo aspoň netančila
rozhodla jsem se, že se ufetuju vůní z jejího oblečení, umřu sakra
byla jsem tak veselá a mluvila s lidma
jablková dieta dnes zřejmě, tohle mi vyhovuje

dnes jsem šťastná ♥
víš..

věci jsou krásný, když se rozhodnu, že budou krásný
a když si nenechám brát iluze


Žádné komentáře:

Okomentovat