neděle 22. ledna 2017

punkové brusinky

nějak nepíšu, moc věcí

přemýšlela jsem, že bych mohla tanec nahradit jógou..
zatim se mi to zamlouvá, uvidíme zejtra
ale copak si to můžu dovolit, sakra?

miluju takovýhle čtecí víkendy
celej den čtu, piju čaj, když začne zapadat slunce, vydám se na procházku a fotím..
ideální prostě

rozhodla jsem se..
budu to prostě já, ok?
oblečení, jaký chci
tlustý knížky
nenalíčená tvář
a úsměv na rtech

vážně mě štve, když si jdu roztančeně chodbou s tím, že tě snad i pozdravim, ale ty se zrovna rozhodneš mě ignorovat

potřebuju víc květin na svěm oblečení
potkala jsem brunetku s vlnitými vlasy a květovanou mikinou
a byla krásná
přijde mi to sladký

líbí se mi vyhlídky na budoucnost
celkem
jedinou mojí motivací je momentálně fotka banánový zmrzliny na tapetě mobilu



Žádné komentáře:

Okomentovat