pondělí 26. prosince 2016

barvy

málo chci, tak málo
jo, já chci prostě jen žít
protože tohle není život

budu jíst ovoce
budu jíst hezký věci
ale budu jíst míň
budu objevovat nový věci
budu fotit, protože žiju focením
budu víc barevná, jako dřív, dřív jsem byla šťastná
byla jsem barevná a šťastná

posouvám se, každej se v životě posouvá dál
pujde to
jen co dostanu z hlavy, že se jí líbilo, jak jsem jí vzdychala do ucha

divný šaty dneska na sobě máš, bílá vážně neni tvůj styl

můžu mít dva dready?
potřebuju květiny
byla jsem tak šťastná
nekouřím, protože mi to už nechutná
dospěla jsem tam, kam jsem dospět chtěla
a fakt už si koupim šňupák
chci
meruňkovej si koupim :3

však ono to zase nějak pujde
potřebuju zase sama sobě porozumět
ale jednu věc už vím
chci holku, ne kluka



Žádné komentáře:

Okomentovat