středa 9. listopadu 2016

Zelené vlasy, být či nebýt?

Tančila jsem
A jak
Tohle bylo mý pravý já
Jsem uvězněná ve světě, do kterého nepatřím
"Ty budeš mít vždycky problém zapadnout.."
Taky už jsem se na to vykašlala, zbytečnost

Mé myšlenky toho rána byly tak hlasitý, že přehlušily hudbu ve sluchátkách
Sluchátka v metru jsou stejně ztráta času

Začal se se mnou bavit čech žijící v Izraeli, který je momentálně v Belgii
Přijde mi to až směšný
Jakejsi coming out?

A nebudu botaničkou
Asi jsem to celý posrala a nebo jsem otevřela oči
Ale budu buď restaurátorkou nebo budu dělat někde v galerii nebo bůh ví
Chci studovat umění
"Přijdeš mi jako že z tebe často víceméně na všechny strany vyzařuje "art art ART!!!" "
Ano?
Pomáháš mi, strašně moc mi pomáháš
Jsi dostatečně já

Potřebuju najít nový něco, pro co žít

Žádné komentáře:

Okomentovat