čtvrtek 24. listopadu 2016

Surrealistická hodina českého jazyka

Kuřáci umírají předčasně
Jo, dneska nastal muj čas

Něco mi chybí a já nemůžu přijít na to co a pořád se v tom plácám
Je to jako bych balancovala na hranici šílenosti a něčeho normálního
Trochu přepadávám na tu špatnou stranu, protože už mě nikdo netahá zpátky
Skoro

Nějak nemam motivaci

Neni to tak, že bych ti to nedovolila, protože.. Kvůli sobě, nebo jak to vysvětlit..
Nechci to dovolit kvůli tomu, že vim, že to není dobrý a že ty to víš taky.. A já nechci, aby to dopadlo špatně..
Protože vim, jak to bylo špatný a že jsem to nechtěla zlepšit a byla spokojená..
Ale pak se to zlepšilo a já nechápala, jak jsem dřív mohla takhle žít..
Jo

Protože ne.
Z čehož je smutek.
Vlastně jako slon.
Jsou nádherný. Jako Tim Burton.
Lázně, je to jako lázně.
Tohle je špatný, tohle je moc špatný.
Protože anorexie.
Stále pod sekyrou.
Surrealismus.

Žádné komentáře:

Okomentovat