sobota 12. listopadu 2016

Čokoláda

Četla jsem v novinách nějakej článek o homosexualitě
Vytáčí mě slovo lesbička
Řiká snad někdo gayíček?!

"A tančila jsi nakonec s holkou tak, jak jsi chtěla?"
"No.. Ne.. Tančila jsem s holkou, ale ne tak, jak jsem chtěla.. Byla jsem moc opilá.."

Přečetla jsem tu nejkrásnější knížku ever
Díky, Hell
Teď ale potřebuju někoho, kdo by si se mnou dal latté s vaječnym koňakem, jako Jubilee

A vyrobila jsem první vánoční dárek a je strašně krásnej
Nepřestává mě udivovat, jak rychle jsem se dostala z podzimní nálady do vánoční
Čokoládové figurky mi zlepšují den

dostala jsem lehce deformovaný dárek :3
"Vypadá to, že jsi dost smutná.. Mohly bychom se vidět.. V pátek ráno? Co máš ráda?
" No.. Vánoční čokoládový ozdobičky jsou fajn.."


Žádné komentáře:

Okomentovat