pátek 28. října 2016

Mám věčně rozcuchané vlasy

Proč si tolik věcí uvědomuju až zpětně?
"Já věřim, že by se ti líbil tenhle.. Romantickej způsob života.."
Takhle jsem nad tim nikdy nepřemýšlela
Nikdy se mi o nikom nezdálo tolik jako o něm
"Byl jsi tam hodnej a nalejval mi čaj.."
Vidím smysl svého života v maličkostech
"Líp bys zapadla na umělku, viď?"

"Když ti lidi jsou tu hrozně nudní a prostě.. Pak jsou na mě naštvaní, když jim to říkám a.."
"Tomu se divíš? :D Přijdeš do třídy a řekneš 'Čáu, jste nudní' :D"
Vyprskly jsme smíchy
Vtipná to představa
Nejsem něco extra
Jsem jen svá
Tenkrát jsem nebyla svá?

Šla jsem tím nočním městem a připadala si jako v Římě, bylo to nádherný
Za posledních 7 dní jsem byla opilá dvakrát a nejvíc, co jsem kdy byla
Bylo to vtipné, velice vtipné
Debatovali jsme o cestování časem, čokoládové zmrzlině v prášku a bílých stropech

Hell, víš ty co? Já už tomu rozumím :3

Upřímně, je mi volný, co si o mně ti lidi myslej, směju se jim

Měla jsem nějaký fotící den.. Dny.. A tak no..


Měla jsem prostě potřebu zdokumentovat to, co bych teď nosila pořád :3

To jsem takhle jednou ztratila zapalovač, šla koupit novej a..
Ejhle dýně.

Ten pocit, když si chcete udělat selfíčko s dýněma


Beetlejuice, Beetlejuice, Beetlejuice!
miluju


Žádné komentáře:

Okomentovat