pondělí 31. října 2016

Chtěla jsem napsat.. Vesmír.. Ale pak mi došlo.. Sakra!

"Nedokážu jezdit pomalu, jsem měkký jako máslo, příliš snadno se zamilovávám, když se rozčílím, ztrácím hlavu a nejde mi matika."
Boží :3
To jsem já
Teda až na to, že mně většinou matika jde jenom když jsem rozčílená
Ale ta knížka je na mě moc jednoduchá, já jsem na ty složitý příběhy
Ale asi jsem ti chtěla o trochu víc porozumět..

".. Tohle jsem teda nečekala.."
Já jsem někoho překvapila
Copak už nejsem tak průhledná?
Je mi o tolik líp, vůbec jsem nečekala, že by se mi tolik ulevilo
Huh

Je to skvělej pocit
Nemluvím s lidma
Ale mám zrzavou kamarádku

Těšim se na prodlouženou
Pojedu poprvý uplně sama do Prahy a budu se muset dokázat zorientovat v metru
To bude sranda :D



Chci to triko :3
Nebo ani vlastně ne
Ale je to.. No..



Žádné komentáře:

Okomentovat